Для чого потрібен організатор та координатор?

05 June 2018

• Ви любите, коли все чітко та по плану?
• Цілими днями ви проводите час на роботі, ні фізично ані морально ви не маєте можливості займатись підготовкою до весілля?
• Ви не любите щось організовувати і планувати?

• На протязі робочих буднів ви вже стільки всього плануєте, що хоч в день свого весілля хочеться просто відпочити та насолоджуватись святом?

• А ще, ви одночасно не можете слідкувати за всім та відпочивати?
Ось тому потрібен організатор!
Адже перед весіллям вам потрібно:
1. Знайти ресторан (подивитись в інтернеті/обдзвонити/ обходити/з’ясувати усі деталі (додаткові оплати, години роботи, обов’язкові вимоги закладу) та дати завдаток, скласти меню/ здійснити кінцевий розрахунок).
2. Придумати тематику (подивитись в інтернеті оформлення/обдзвонити декораторів/домовитись про зустріч/підібрати декор залу ,виїзної церемонії, кенді-бару).
3. Знайти ведучого, музикантів, фотографа, відеооператора, кондитера(подивитись його роботи/зустрітись/проконтролювати якість фото/відео/солодкого/дати завдаток та здійснити повний розрахунок).
4. Домовитись про місце вінчання та розписки .
5. Підібрати образ нареченої та нареченого (плаття, взуття, макіяж, зачіска).
6. Інші дрібниці (подарунки гостям, запрошення, машини, закупити алкоголь і т. д.)
І не можна забувати в день весілля про: паспорт, обручки, рушник, забрати букет.

Незалежно від того, чи самостійно ви організовуєте весілля, чи з допомогою весільної агенції, координатор на вашому святі повинен бути. Ціни при цьому адекватні.

Для чого?

Пригадуєте ситуації, коли молодий замість ранкової зйомки з фотографом їде за букетом,
або наречені забувають вдома рушник і паспорти, наречена бігає за офіціантами, щоб вони вивезли весільний торт, а торт в холодильнику, в коморі наречених, ключі від комори у старости, шукає старосту, його ніде немає...
Координатор - це людина, яка буде вашими вухами та руками, буде все організовувати та контролювати у день весілля.

Що робить координатор?

1. День перед весіллям робить контрольний дзвінок підрядникам (ведучий, фотооператор, відеооператор) та уточнює час приїзду і готовність, згідно складеного таймінгу.
2. Збирає усі необхідні для весілля атребути (паспорт, рушник, і т. д.)
3. Уточнює усі нюанси, що стосуються ресторану (чи весь алкоголь завезли, чи доставили солодке).

В день весілля:

1. Забирає букет та бутоньєрку, доставляє до нареченого/нареченої.
2. Перевіряє приїзд кожного підрядника на місце призначення ( зокрема стиліста, візажиста).
3. Присутні на викупі та церемонії вінчання з усіма необхідними атрибутами (якщо є окремо закріплений координатор на розписці та вінчанні).
4. Контролює правильність розстановки столів у ресторані, згідно схеми.
5. Розставляє подарунки та гостьові картки.
6. Контролює вчасності готовності декору та місця виїзної церемонії.
7. Допомагає гостям знайти місце за святковими столами, викликати таксі.
8. Контроль своєчасності видачі страв, згідно таймінгу.
9. Розраховується з кожним спеціалістом по завершенні роботи.
10. Допомагає у зборі їжі після святкування та контролює видачу випивки.
11. Вирішує форс-мажорні ситуації.
12. Контроль демонтажу.

Обов`язки координатора можуть уточнюватись згідно побажань наречених))) .
Отже, наша порада, займайтесь організацією, але не більше ніж вам цього хочеться. Довіряйте професіоналам! Повірте, це збереже ваш час, гроші та нерви!

 

Повернутися до списку

ДАВАЙТЕ ОБГОВОРИМО ВАШЕ СВЯТО
+38 063 042 50 53

Запам’ятайте єдиний номер, щоб точно знати, що свято вдалося. Телефонуйте чи пишіть у Вайбер чи Watsap, або залиште ваш номер телефону, ми з Вами зв’яжемося