Успіх

Як початківці web-дизайнери зробили проект з ментором за 2 місяці

Ганна Гаделия, ментор Solvery, розповіла нам , що вони зробили вчотирьох – ментор і три учениці.

Проект

Що робити дизайнеру, якщо немає комерційних проектів? Зрозуміло, некомерційні – авторські або соціальні.

Будь-який проект може зайняти гідне місце в портфоліо і принести замовників або роботу. На будь-яких курсах ви робите проекти, схожі на робочі, ніби під замовника. І тільки на авторських проектах можна не обмежувати себе ніякими рамками.

Раджу постійно накопичувати якісь ідеї, які можуть вирости в лонгрид або авторський проект. У мене, наприклад, є цілий список. Коли в робочих проектах намічається порожнеча – саме час заглянути в «скарбничку». Складно або страшно працювати одному? Зберіть команду, як це зробили ми.

Такі проекти дійсно дуже довго робити поодинці, тому цього разу я вирішила зібрати команду однодумців – трьох своїх учениць на Solvery. У всіх це не основний проект, тому така кількість учасників було якраз достатньо, щоб була взаємозамінність. Пізніше я зрозуміла, що для фахівців-початківців робота в команді стала хорошим досвідом, адже в процесі роботи ми могли передавати один одному частину завдань в залежності від завантаженості та бажання застосувати на практиці той чи інший навик.

За підсумком роботи ми зібрали сайт на Тільді і виклали кейс як спільний проект на Behance.

Результатом я дуже задоволена. Я знаю, що учениці показують проект в своєму портфоліо, як приклад дизайну і приклад готового сайту, тобто, проект приносить цілком відчутні результати.

Як вибирали тему лонгрида

На самому початку у нас не було конкретної ідеї. Ми вирішували це питання з допомогою мозкового штурму і методами пріоритезації гіпотез. Я порахувала, що ідея повинна подобатися всім, тому кожна з нас написала свій список ідей, туди могли входити серіали, книги, події або люди. У нас вийшов величезний список і ми обробили його: ставили бали, з’ясовували, кому що подобається більше і в результаті вибирали трійку фаворитів, а також прибрали ті теми, які кожна з нас однозначно не хотіла. Так залишилося 2-3 теми, з яких вибрали «Ейфорію». Ця тема така епатажна, що для ефектного портфоліо – це те, що потрібно.

Що робили в процесі роботи

Різних завдань не було. Спочатку все робили приблизно одне і те ж – збір інформації,

Конкретно на созвонах я робила розбори. По макету, по дизайну. Созвони здебільшого були присвячені розбору, щоб всім було зрозуміло, чому в підсумку ми все робимо певним чином, а не по-іншому. Потім протягом тижня все робили поставлені завдання.

Оскільки спочатку я хотіла робити такий проект сама, я багато працювала руками: допомагала збирати підсумковий макет, внесла великий внесок по дизайну.

Які навички пропрацювали

Роботу з контентом, структурування інформації, власне дизайн, робота в Тільді з зеро-блоками, адаптиви. Конкретно в цьому проекті на старті потрібні були тільки базові знання: композиція, типографіка, колір і основні принципи дизайну: контрасту, подібності та інші. Якби знань не було зовсім, то було б набагато складніше. Оскільки з кожної з учениць до цього ми працювали не один місяць, у них точно були ці базові знання, а також знання профільної термінології, які вони успішно змогли застосувати на реальному проекті.

Що важливо для роботи в команді

Для роботи в команді потрібно робити усього лише дві речі: говорити і слухати. Сюди ж можна додати ще третє – потрібно відчувати інших членів команди такими ж учасниками процесу, як і ти сам. У роботі з нашим проектом мені було важливо, щоб результат був загальним, кожен відчував свій внесок. А працюючи, наприклад, у команді з розробкою, не потрібно думати, що дизайнери працюють по одну сторону, а розробники за іншу. Навпаки, потрібно активно налагоджувати горизонтальні зв’язки, це може сильно виручити. Трапляється, що розробники можуть підказати дизайнеру навіть дизайнерське рішення. Потрібно вміти прислухатися до цих порад, навіть якщо на перший погляд здається, що вам не потрібні поради розробників в дизайні.

Який досвід отримали учениці

Я навчилася робити прототип, я вперше верстала на Тільді, цей процес ще глибше зміцнив мою любов до нової професії. Я навчилася робити адаптив на різні екрани, це так круто, коли з кожним днем ти дізнаєшся такі професійні процеси, а значить все ближче до мети – знайти роботу веб, ui/ux дизайнером. Я по-трохи почала робити анімацію, тепер я знаю, що таке паралакс не в теорії, а на практиці. Величезна подяка Solvery і Ганні Гаделия!

Ірина

Цей проект дав мені величезний досвід в роботі з командою, прокачав мої навички роботи з зеро-блоком і анімацією в тільді.

Яна

За час роботи над проектом, я зрозуміла, що прокачала свій рівень дизайну. Якщо я на початку прийшла людиною, який боявся і не знав, як працювати з Тільдою, то по закінченню проекту, я можу сказати, що маю безцінний досвід у роботі з даної платформою, і маю подальше бажання там розвиватися.

Даша

Висновок

Досвід роботи над реальним проектом показує потенційному джун, з чим він може зіткнутися на робочому місці, і що теорія відрізняється від практики, а також допомагає навчитися працювати в команді. Дизайнер, який не здатен працювати в команді, дорого коштуватиме для компанії і там довго не протримається.